Tuesday

bila c i n t a

kawan kawan aku sume dah post dalam fb diaorg cite budak setan mmg best,tk rugi tgk,sedih smpai nages nages kalah filem shahrukhan,korng tahu tak.status korng semua telah menggoda iman aku.godaan yang tersangat kuat sehingga aku memang tk mampu nak tepis,apetah lagi untuk mensmash.akhirnya,aku balas pukulan korng dgn mendownloadkan cite tu.free of charge pnye meyh.mmg tk tipu,budak setan mmg best.sape tak nages tgk.sekeras keras aku pon nages jugak laa.tp kne la control cun kan.tkkn nak nages depan kazen aku.jatuh lah maruah aku nages sbb crte cinta.wlopon kzen aku mmg slalu dgr aku nages.terharu gile crte tu.ade ke dalam dunia ni manusia yang setia gile mcm kasyah smpai frust tertongeng pun cinta lagi ayu.kalu ade aku mmg kagum.kasyah mmg seorang yang setia pada cinta.part paling sedih mse kasyah tawu ayu dh kawen.isk,kesian.tp aku ske sgt tgk suasana percintaan kasyah dgn ayu.happening,cool,romantik.ending dya pon sedih.mungkin nasib ayu dah tertulis.kebahagiaan ntuk dya hanya sementara.sedih jugk kalu dpt nseb mcm ayu.okeylah korng layan lah lagu budak setan ni.bile aku layan mmg leleh jela.tsk tsk.haiyaa masih tidak mampu untuk melupakan.tp mampu untuk meneruskan hidup.sekrng misi aku memburu novel budak setan.sbb aku tk bce lg novel tu.sape sape yg baik hati bole la bg pnjam.teheee :)



Bila cinta kini
Tak lagi bermakna
Yang ku rasa kini
Hanyalah nestapa
Ditinggalkan cinta masa lalu

Dulu kau tawarkan
Manisnya janjimu
Yang ku sambut itu
Dengan segenap hatiku
Hingga engkau pergi
Tinggalkanku

Hilangnya cintamu
Menusuk hatiku
Hinggaku memilih
Cinta yang fana

Perginya dirimu
merobek jantungku
Hingga ku terjatuh
Dalam harapan

Ku sebut namamu
Di setiap doaku
Bangkitkan setiap kenangan tentangmu
Yang ku dapat hanyalah bayang mu

Hilangnya cintamu
Menusuk hatiku
Hinggaku memilih
Cinta yang fana

Perginya dirimu
merobek jantungku
Hingga ku terjatuh
Dalam harapan

Hilangnya cintamu
Menusuk hatiku
Hingga ku memilih
cinta yang fana

Perginya dirimu
merobek jantungku
Hingga ku terjatuh
Dalam harapan







boleh jadi lagu tema hidup ni.tp mungkin dulu.tidak lagi sekarang




No comments:

Post a Comment