Tuesday

angin shah alam kot


shah alam tercinta indah permai tidak aman serta damai.shah alam mmg hectic sekrng.bole jadi kuala lumpur kedua mcm adek beradik jugak la.lagi sebelas hari aku akan bercinta, mengulit, bermimpi, bermain, berasmaradana dengan buku.tik tok tik tok.kalu sebelas hari macam sehari,habistu kalu sebulan mcm apa.korng pk lah sendri.aku pon tktw ape yang aku rase sekarng.sebab besok adlah hari yang aku paling tngu,terpaling tnggu.cceh,bukan aku nak kawen atau nikah atau besanding atau sewaktu dgnnyaa.just a private things.private past.private sweet person in the pass,private paveret guy in my pass life.OMG!.oke aku rindu leyman.

May the pain you have known and the conflict you have experienced
give you the strength to walk through life facing each new situation.


No comments:

Post a Comment