Thursday

kotak HATI

People need to learn how to move on,
the past is the past there is nothing you can do to change it.

aku tak pena lupekan kau sebab kau pernah menjadi kotak hati aku.tp aku bukan amalina yang dulu.dulu aku sgt naif.tp skrng semua ini menjadikan aku kuat.tp kadang aku lemah.semangat aku hilang.tp itu bukan menjadi sebab ntuk aku terus lemah dengan kau.manusia memang selalu alpa dan lalai.terkadang manusia leka dengan nikamt dunia.walaupon aku kehilangan cinta manusia.namun aku memiliki cinta terangung.aku tidak akan menyesali akan apa yang pernah kau berikan dulu.sebab itu adlah kenangan terindah antara kita.aku tkkn lemah dengan kata kata manusia.sbb aku tahu.DIA selalu ada bersama aku.kau mmg tk berganti.tp aku tetap akan meneruskan hidup aku.sebab aku masih punya tanggungjawab yang masih belum selesai.

No comments:

Post a Comment